Płatności internetowe obsługuje :
Ze względu na produkt cyfrowy, wszelkie reklamacje nie będą uwzgledniane, nie można się odwołać od zakupu, oraz zrezygnować z już zawartej transakcji.
Właścicielem Agronoc.pl jest:
"Lifedan.pl Dębkowski Daniel"
z adresem siedziby:
ul. Gajowa 58 lokal 31,
Białystok 15-794,
NIP: 5423113659,
Regon:200307689,
Telefon kontaktowy: (+48)781-381-310,
E-mail: kontakt@lifedan.pl
„Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.”
„W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.”
SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
1. Sprzedawca umożliwia Kupującemu następujące sposoby płatności:
a. przelewem elektronicznym za pomocą systemu płatności obsługiwanego przez PayPal, „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.”.
b. płatność internetowa kartą płatniczą za pomocą usług przedpłaconego Instrumentu Płatniczego Płatności z karty świadczonych przez Autopay S.A oraz PayPal
c. płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:
Revolut | All-in-one Finance App for your Money | Revolut: 88 2910 0006 0000 0000 0445 1774
d. Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”
2. W przypadku wyboru płatności internetowej kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym za pomocą PayPal bądź platformy świadczonej przez Autopay S.A, klient może opłacić zamówienie natychmiastowo.
3. Sprzedawca informuje, że usługi płatności przelewem elektronicznym w ramach systemu płatności oraz usługi przedpłaconego Instrumentu Płatniczego Płatności z karty świadczy PayPal oraz Autopay S.A
Regulamin usług płatniczych świadczonych przez Autopay S.A znajduje się pod adresem: https://pomoc.bluemedia.pl/dokumenty.
4. W razie wyboru płatności przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy za datę dokonania zapłaty przyjmuje się datę uznania środków na rachunku bankowym Sprzedawcy.
5. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
6. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do konta użytkownika zarejestrowanego w bazie danych.
PRAWA KONSUMENTA, REKLAMACJE I ZWROTY
1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje kupującemu, jeśli przedmiotem sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
rzeczy ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia, rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
2. Podmiotom nie będącym Konsumentami nie przysługuje prawo zwrotu. Natomiast roszczenia z tytułu rękojmi określają przepisy kodeksu cywilnego.
3. W pozostałych przypadkach Konsument ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient albo wskazana przez niego osoba trzecia weszła w posiadanie rzeczy.
4. W tym celu należy złożyć Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej wysłane poczta tradycyjną na adres Sprzedawcy (Lifedan.pl Dębkowski Daniel, ul. Gajowa 58 lokal 31, 15-794 Białystok).
5. Odstąpienie od umowy może nastąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z wyłączeniem kosztów określonych w art. 33 ustawy o prawach konsumenta.
6. Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na adres skrzynki elektronicznej podanej przy rejestracji potwierdzenie otrzymania złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku produktów niepodlegających zwrotowi Konsument otrzyma od Sprzedawcy informację o niemożności ich przyjęcia.
7. W razie skutecznego odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą. W związku z tym, Konsument zobowiązany jest do zwrotu rzeczy Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował o odstąpieniu od umowy. Odesłanie rzeczy przed upływem 14-dniowego terminu jest równoznaczne z zachowaniem terminu. Przy czym koszt zwrotu zwracanej rzeczy pokrywa Konsument. Natomiast Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta chyba, że strony postanowiły inaczej.
8. Konsumentowi przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, to jest:
a. wystąpić do stałego polubownego sądu konsumenckiego, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikającego z zawartej umowy.
b. wystąpić do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej na podstawie art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. Informacje na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej dostępne są na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Podmiotem właściwym do rozwiązywania pozasądowych sporów ze względu na siedzibę Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Białymstoku (ul. Żelazna 9 lok. 1, 15-297 Białystok), tel. 85 742 80 52, 85 742 80 59, faks 85 743 52 68, inspekcja.handlowa@bialystok.wiih.gov.pl, strona internetowa: www.bialystok.wiih.gov.pl. Dane, w tym dane poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej znajdują się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
c. skorzystać z interaktywnej platformy ODR umożliwiającej rozstrzyganie sporów między kupującym a sprzedawcą, znajdującej się pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr.
9. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), a wada ta zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Klientowi. W przypadku, gdy towar ma wadę Klientowi przysługuje uprawnienie do żądania wymiany towaru na wolny od wad, usunięcia wady produktu albo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Klient może wykonać uprawnienia, o których mowa powyżej, w terminie 1 roku od dnia stwierdzenia wady fizycznej Produktu, przy czym w odniesieniu do Konsumenta bieg tego terminu nie może zakończyć się przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru Konsumentowi. W postępowaniu reklamacyjnym stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz ustaw szczególnych. Reklamacje należy składać pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy
(Lifedan.pl Dębkowski Daniel, ul. Gajowa 58 lokal 31, 15-794 Białystok). Przy czym w treści należy uwzględnić informacje o przyczynach reklamacji, dokładne żądanie Klienta oraz dane pozwalające na zidentyfikowanie Klienta oraz reklamowanych towarów będących przedmiotem sprzedaży, a w szczególności datę i numer zamówienia, imię i nazwisko, adres, numer telefonu i adres e-mail Klienta. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji zostanie wysłana na wskazany przez Klienta adres lub w inny wskazany przez Klienta sposób. Klient wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi Sprzedawcy za wady towaru jest zobowiązany dostarczyć Sprzedawcy reklamowany towar wraz z dowodem zakupu na adres siedziby Sprzedawcy wskazany wyżej. Koszt dostawy reklamowanego produktu do Sprzedawcy ponosi Sprzedawca. Natomiast reklamacje związane z działaniem sklepu internetowego należy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy (kontakt@lifedan.pl).